פרטים אודות מסלולי הלימוד ניתן לקבל גם בטלפון: 072-3341833

לקבלת שיחה מנציג מקצועי, מלאי את הפרטים הבאים:

*
*
*

קריירה בקוסמטיקה: מאיפה מתחילים?

לכבוד השקת הדף העסקי החדש של JJ Cosmetics Tel-Aviv,
ראיון מיוחד עם ג'וליה יעקובסון, מייסדת ומנהלת המכללה:

"קוסמטיקה אינה תחום טיפוח בלבד, אומרת ג'וליה יעקבסון, הבעלים של מכללת JJ Tel-Aviv לקוסמטיקה ומקצועות היופי." קוסמטיקה" היא עולם ומלואו, המאפשר להעניק ללקוחות שלל טיפולים וטיפולים מתקדמים יותר, או כמו שנקראים פרא-רפואיים, שישפרו את איכות חייהם ויגרמו להם לחזור למטפל/ת. כמו כן, במהלך הקורס אני מספקת עצות שנועדו להעשיר את ידע הסטודנטים בנוגע לפתיחת עסק, הקמת מכון קוסמטיקה חדש וליצור בידול שייחד אותם לעומת אחרים".

על מנת לענות על הצרכים הללו, שבעולם כבר הפכו לסטנדרט, הקימה ג'וליה את מכללת JJ Tel-Aviv בשיתוף עם מכללת "תילתן", הוותיקה, לרפואה משלימה" ומסלול לימודים המשלב לימודים עיוניים ומעשיים המוכר ע"י התמ"ת. המשמעות: בוגרי ובוגרות המכללה מקבלים את ההכשרה המקיפה והמקצועית ביותר ויוכלו לעבוד בתחום עם תעודה מוכרת. הסטודנטים אגב זוכים גם לכל ההנחות וההטבות מהם נהנים סטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות בארץ – כרטיס סטודנט, הנחות בתחבורה ועוד.

מה מאפיין יותר מכל את המכללה הזו, לעומת אחרים?
"ראשית, אני מקפידה על צוות מקצועי ומדופלם שיידע להעביר את החומר לסטודנטים. מדובר במומחים שמצד אחד בקיאים מאוד בחומר, אך מצד שני גם ניחנים בכישרון לימוד, כזה שיוצר סקרנות ועניין. 
שנית, יש לנו שת"פ אסטרטגי עם מכללת 'תילתן' לרפואה משלימה מה שמאפשר לנו להציע ערכים מוספים לסטודנטים שלנו, ולא פחות חשוב – הבוגרים שלנו נחשפים לחומרים האיכותיים ביותר ולמגוון מותגים, ואנו מלמדים אותם להתאים את המוצר לכל לקוח באופן אישי ומעודדים אותם להעשיר את הידע המקצועי שלהם כל הזמן".

למי מתאימים הלימודים ב JJ Tel - Aviv?
"יש לנו מגוון רחב של סטודנטים. החל מצעירים וצעירות שסיימו צבא ומעוניינים לפתח קריירה, ועד אנשים שהחליטו להגשים חלום או להחליף מקצוע באמצע החיים. כולם מקבלים אצלנו יחס שווה וכל נרשם לקורס הקוסמטיקה מקבל כיום מתנה עם ההרשמה בשווי אלפי שקלים כדי שיהיה לו קל וכיף להתחיל את הקריירה בתחום".

 
 לעמוד החדש של מכללת JJ Tel - Aviv  לחצו כאן